sobota, 26 maja 2012

11. To znaczy, że jednak będzie?

Hejka kochani. Przepraszam, że tak długo nie pisałam ale naprawdę nie mam czasu. Próby do przedstawienia mam praktycznie codziennie więc wracam późno do domu i nie mam już siły, po za tym jest tak ciepło, że nic - tylko siedzieć na dworze. Ale już w poniedziałek występ w teatrze więc życzcie mi szczęścia. :)

Ale nie o tym chciałam napisać.
Znalazłam informację ( pochodzi ze strony http://thesecretcircle.tnb.pl ), że Prawdopodobnie stacja ABC Family wyemituje drugi sezon The Secret Circle.
Boże.. tak się cieszę. A stacja The CW (tam wyemitowany był 1 sezon serialu) będzie żałować i to BARDZO, że nie zamówiła 2 sezonu.
A wy się ciszycie?

A po za tym to w najbliższym czasie prawdopodobnie idę do kina na "Mroczne cienie" i na "Pirania 3DD".
Zobaczymy..

I przy okazji, życzę wszystkim mamą Wszystkiego Najlepszego.
Chyba pamiętacie, że dziś dzień matki co? ;D
He he, pa.
Pamiętajcie o ankietach.









      




          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz