poniedziałek, 14 maja 2012

8. Weronika postanawia umrzeć + filmik o TSC

Tak, nareszcie znalazłam czas żeby obejrzeć ten film. Naprawdę, nie chce mi się opisywać, bo znając mnie to zajmnie mi to kilka godzin i wyjdzie tego tak dużo, że nikomu nie będzie chciało się czytać. ;)
Ogólnie film poznałam dzięki głównej bohaterce,  Veronice - którą gra Sarah Michelle Gellar, aktorką którą polubiłam dzięki serialowi "Buffy. Postrach wampirów" i tak już pozostało :)
Świetnie zagrała w tym filmie.
Ocena: 8/10

A co do ankiet, to widzę, że jak na razie wszystkie głosy są za tym, bym dodawała całe filmy na bloga. Na razie nie będę tego jeszcze robić. Ankieta się w końcu jeszcze nie skończyła. ;P

Ok, jeszcze dodam że petycję w sprawie TSC podpisały już 10 000 osób!!!
Tylko teraz zmienili pulę na 11,000. ;/ Pewnie chcą jak najwięcej głosów.
Ok, będę powiadamiać co dalej..

A, no i jeszcze znalazłam taki jeden filmik również w tej sprawie. He he, śmieszny ale sprawa poważna.
To on:

Niezła zbitka odcinków i oto jakie dzieło powstało ;D
 I ten filmik pasuje teraz do mojego nastroju. Szczególnie ostatnia scena..



Kończę, bo chcę zrobić jeszcze prezentację na geografię, której i tak pewnie nie zrobię ;D

2 komentarze: