sobota, 19 maja 2012

10. Winx Club. Magiczna przygoda



Hejo, jakoś tak mi się zachciało bajkę obejrzeć, to sobie ściągnęłam ten drugi film o winx. "Winx Club. Magiczna podróż" Jedna z ulubionych bajek dzieciństwa. Przez pewien czas żyłam tylko tym, prawdziwy świat dla mnie praktycznie nie istniał.  ;D Spokojnie, już mi przeszło.. ;)

Ok, przejdźmy do filmu. Jest to drugi pełnometrażowy film o przygodach sześciu wróżek z Alfei.Teraz, gdy Bloom odzyskała prawdziwych rodziców mieszka z nimi na planecie Domino.
Zaręcza się ze Sky'em. Niestety wszystko zaczyna się komplikować, gdy Sky mówi o tym ojcu. Ten opowiada mu historię, gdy to miał chronić Domino, ale trzy prastare wiedźmy zaatakowały planetę, a on postanowił bronić swojej (nie pamiętam już jak się nazywała), a Domino zostało zniszczone.
Rodzice Bloom postanawiają wybrać jej innego męża, jednak ona wraz z przybyłą na Domino resztą klubu, uciekają. a, zapomniała dodać, że Bloom dostała od swoich rodziców konia, białą klacz o imieniu Peg.

Nie no, wy nie zrozumiecie jak ja wam to opowiem. Już sama się pogubiłam.
Ok, proszę tu cały opis jak komuś wgl. chce się to czytać..


Podczas gdy Bloom zmaga się z trudnymi obowiązkami  księżniczki krainy Domino, pałające żądzą zemsty wiedźmy planują zniszczenie mitycznego drzewa życia, które utrzymuje w równowadze siły dobrej i złej magii. Czarodziejka Smoczego Płomienia obawia się, że nie podoła roli władczyni Heraklionu i żony przystojnego Skya. Z pomocą oddanych przyjaciółek - Flory, Stelli, Musy, Tecny i Layli - rzuci jednak wyzwanie podstępnym siłom zła i nauczy się, jak zostać prawdziwą królową i zdobyć zaufanie poddanych.


                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
Powiem szczerze, że ta część podobała mi się o wiele bardziej niż pierwsza (Tajemnica zaginionego królestwa).
Hmm.. w pierwszej denerwował mnie dubbing choć w drugiej jest praktycznie taki sam, to widać, że w tej części bardziej się postarali. Bardzo dobrze akcentowane i jest mniej niepotrzebnych wątków. Chyba właściwie nie ma ich w ogóle. No, w pierwszej może i taż nie było ale jednak.. ;)
Ale zauważyłam też błędy.. nie, spokojnie \ nie będę się dużo czepiać ;)
Tylko takie spostrzeżenia:
- Sky oświadcza się Bloom, jednak zrobił już to w pierwszej części na końcu w scenie balu..
-  Jest to film nakręcony po 4 serii, jednak nie ma w nim Roxy, a Nabu żyje.
Kurczę, miałam jeszcze jedno ale mi wyleciało z głowy. No, może to dobrze ;D

Ogólnie jestem też zadowolona, że Florze użycza głosu Joanna Pach, która jest moją ulubioną aktorką dubbingującą. Chociaż w pierwszej części użyczała jej głosu Marta Żmuda Trzebiatowska - moja ulubiona polska aktorka filmowa :)

Ocena: 8/10  (Chyba z sentymentu, bo było by 7,5 ;D)

Niestety nie mogłam wkleić filmiku, dlatego daję link.



A tu, proszę, cały film:

 


A to link do ściągnięcia z serwisu chomikuj.pl (z mojego konta):

Link 
 Zakładka:
          Bajki / Winx Klub Magiczna Przygoda

Mam nadzieję, że dobrze robię wklejając cały film jeszcze przed zakończeniem ankiety..

2 komentarze:

  1. Oj Jak ja dawno oglądałam Winx ! Jeszcze jak była moda na karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodko. Pamiętam tą modę na Witch i Winx i te karteczki... Ach, słodkie dzieciństwo.
    http://they-have-no-reflections.blogspot.com/ zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń