poniedziałek, 7 maja 2012

3. Ulubione seriale

Hejo. Ta notka miała być już wczoraj ale że oglądałam z ciocią serial przez pół dnia, a przez drugie pół ja na to namawiałam ;D
No i jeszcze pisałam referat z wos'u. O polityce.. fuujjj.. ;D
No doba, to chyba już zacznę, co nie? No ;)

1 The Secret Circle (Tajemny krąg)

Pewnie wielu z was słyszało już o tym serialu, ale na pewno wielu jeszcze o nim nic nie wie. A szkoda. Ale nic straconego. po to jestem ja ;) To właśnie ten serial oglądałam wczoraj z ciocią. Mówi, że takie tam czarownice i tylko, ale jednak ją wczągnęło. ;D
Wiem, że nie zaczyna się zdania od "więc" ale nic innego nie przychodzi mi na myśl. A więc..  serial powstał na podstawie książki L.J. Smith o tym samym tytule. Książka świetna. Lepszej jak dotąd nie czytałam. A czytałam już wiele książek. Polecam ją, naprawdę, choć cholernie różni się od serialu. I jest 2 razy więcej osób w kręgu, a Adam ma psa. ;) W serialu jest to 6 osób. Cassie, Diana, Melissa, Adam, Nick (do 5 odc. Potem Jake, jego starszy brat) oraz Faye (moja ulubiona aktorka). Wg. mnie najlepsza postać w serialu. Takie wredne są na swój sposób zawsze najfajniejsze. I jej miny - dobitka. Boskie.. ;D
Dzięki niej trafiłam na ten serial. :D Bardzo się z tego cieszę.
Na razie stanęłam na 18 odc. ale chcę dzisiaj ściągnąć do końca. Nie mogę doczekać się ostatniego odcinka.                                                          Widziałam już zwiastuny. Nieźle się zapowiada.
                                                             Na chwilę obecną moje ulubione odcinki, to:
-8 pt. Beneath szczególnie moment gry w butelkę i 'pogoń' za Faye gdy ukazała się jako dziecko.
-11 pt. Fire/Ice. Pod koniec, gdy Faye zaczęła czarować i 'ciut' wymknęło jej się to spod kontroli ;D
-14 pt. Valentine. Anty walentynkowa Piżama Party.. zamawianie chłopaków od pizzy.. wywoływanie duchów.. ;D

Ogólnie to wszystkie odcinki mi się podobały i liczę na 2 serię. :)

      Ocena: 10/10 + ♥


 2. Buffy the Vampire Slayer (Buffy. Postrach wampirów)

Buffy Summers (Sarah Michelle Gellar- wg. mnie świetna aktorka) to szesnastolatka, która została "wybrana". Jej przeznaczeniem jest zabijanie wampirów. W swojej byłej szkole Buffy miała bardzo złą reputację, gdyż spaliła salę gimnastyczną. Po przeprowadzce do Kalifornii, bohaterka chce rozpocząć nowe życie. W nowej szkole spotyka ekscentrycznego bibliotekarza (uwielbiam go ;D) (Anthony Head), który wie o misji, którą ma do wykonania. Na początku człowiek ten bardzo ją przeraża, jednak gdy pokazuje jej księgę o wampirach, Buffy zaczyna mu ufać i wie, że będzie mógł jej pomóc w walce z wampirami.
 Serial obejrzałam i mam wszystkie 7 sezonów dzięki znajomej  poznanej na filmweb.pl, która wysłała mi wszystkie te płyty z odcinkami. Bardzo jej za to dziękuję. (To dowód, że nie wszyscy poznani w sieci ludzie są od razu oszustami, pedofilami itp, jak to ciągle gadali nam rodzice.. :))
 Potem od mamy (która nic nie wiedziała o taj znajomości a tym bardziej, że dostanę jakieś płyty) dowiedziałam się, że serial już leciał w TV kiedyś na polsacie i go czasem oglądałam. potem rzeczywiście poznawałam kilka odcinków.
Plusem jest też rola fajnego aktora Davida Boreanza :) serialowego Angel'a. Uwielbiam również serialowego Spike'a ;D Wnosi tyle zamieszania, pozytywnego, choć jest postacią negatywną. O tym mówiłam już przy opisywaniu Tajemnego Kręgu. ;) Niby negatywny ale jednak.. ;D
 Serial ogólnie jest na prawdę dobry. Szczerze mówiąc to nie doszłam jeszcze do końca wszystkich serii, jestem bodajże w połowie 5.
 Mam nadzieję, że ten sam sukces odniesie Tajemny Krąg. Skąd to porównanie? Już tłumaczę.. Otóż, serialowi "Buffy the Vampire Slayer" też nie wróżono dobrej przyszłości i miało skończyć się na 1 serii.
Na szczęście, serial spodobał się widowni więc postanowiono nakręcić kolejne serie. I dlatego osobiście wierzę, że powstanie kolejna, a może i kolejne (któż to wie?) serie "The Secret Circle".
                                                                                                 
   Ocena: 9/10 + ♥                                                                                       
                                                                                            
                                                                                                                                                              
                                                                                                                                                          
                                                                                                                                              
 3. Terra Nova


Serial bardzo mi się spodobał już po pierwszym odcinku. :)
Ciesze się, że TVP1 postanowiło go wyemitować. Oby tak dalej..
Na pierwszy odcinek spóźniłam się 10-20 min, przez film "Lemoniada Gada". Oglądałam go wtedy po raz pierwszy. Na moje szczęście potem przypomniałam sobie o serialu. Tylko, że przez cały czas prześladowała mnie myśl.. "Skąd ja ją znam?" Chodzi tu o aktorkę, odgrywającą postać Maddy. Potem sprawdziłam na filmwebie kto to. Okazało się, że to Mo z "Lemoniada Gada".  He he. Przynajmniej okazało się że naprawdę ją znałam. ;D

Ok, to teraz krótki opis serialu, wybaczycie, że troszkę będzie skopiowany? Po prostu nie chce mi się już pisać, bo piszę już tego posta od 2h., a przyszłam ze szkoły dopiero o 17:45. Kółko teatralne. Przynajmniej nieźle się bawiłam.  ;D Za 2 tygodnie występ w teatrze więc muszę się przygotować.. ;) Przez kolejne dni będzie to samo. ;) Przynajmniej jesteśmy zwolnieni z kilku lekcji.. Niestety jutro z anglika.. :(
OK, przejdźmy do rzeczy.. ;)
Jest rok 2149. Ziemia została zniszczona. Zwykła rodzina, wykorzystując możliwość podróżowania w czasie, przenosi się do czasów prehistorycznych. W ramach szeroko zakrojonej ekspedycji nie tylko zaczną nowe życie, ale zadaniem ich stanie się ratowanie ludzkiej rasy.
   



 Ta dziewczyna, ( nie ta mała oczywiście ) to właśnie Maddy :)
Ocena: 9/10 + ♥




4. H2O: Just Add Water (H2O. Wystarczy kropla)

 Nie wiem, no, nie chce mi się pisać opisu bo wiem, że jeszcze napiszę o 2 czy tam 3 innych serialach i na tą myśl już jestem zmęczona, tym bardziej, że muszę jutro być w szkole na 7:10, przez naszą kochaną panią od geografii, która jak widać nie wie co to dobry sen..
Dobra, jak ktoś chce poczytać o serialu to proszę: Strona filmweb.pl z serialem H2O Ale myślę, że każdy na ten serial. Denerwuje mnie w nim jedynie dubbing, te zdrobnienia (syrenka zamiast syrena) , to sylabowanie i te przedłużenia. Przecież jak kogoś wołamy to nie krzyczymy jego imienia 5 sekund.. Chociaż może i tak. Tu można by było podyskutować.. ;D Wiem, że to tylko serial dla dzieci, ale jednak.. Ok, wiem, że dzieciom lepiej się ogląda gdy do każdego bohatera jest inny głos, a nie lektor z tym samym głosem przez cały film. Jak byłam dzieckiem, to tez nie wyobrażałam sobie jak można oglądać film z lektorem.  ;D Nienawidziłam tego.. ;)
Teraz wolę oglądać filmy z napisami albo jak nie chce mi się czytać to z lektorem i mogą być angielskie napisy :) Różnie to bywa.. :) A no właśnie, aktualnie szukam odcinków h2o po angielsku z napisami polskimi. Jak by ktoś miał, to piszcie w komentarzach :)
Ok, to dam chociaż jednak ze dwa zdjęcia z serialu. A, no i nawet nie dodałam, że trzy główne bohaterki to właśnie 3 moje ulubione aktorki. Jak ktoś czytał poprzednie notki - to wie ;)
                                                                 


 Ocena: 9/10 + ♥









 5. Blue Water High ( Na wysokiej fali)

Australijski serial aktorski, który opowiada o grupie nastolatków wybranych z całej Australii na 12 miesięczny obóz Surfingu. Siódemka nastolatków będzie uczestniczyć również w normalnej szkole, która jest niedaleko. Pod koniec roku jedna osoba będzie miała możliwość podpisania kontraktu. 


 Zdjęcia pochodzą z 3 różnych serii. (Serii jest 3) ;)
Niestety nie oglądałam jeszcze 3 serii ale bardzo mi na niej zależy. Nie ma jej nigdzie na necie. Tak jak prawie żadnego odcinka innych serii. ;( Zostaje mi tylko czekać do wakacji i modlić się by TVP 1 puściło 3 serię, bo 1 i 2 już było. chyba po 2 razy..

 Ocena: 9,5/10 + ♥






 6. Sabrina, the Teenage Witch (Sabrina, nastoletnia czarownica)

Ten serial, oglądałam już kilka razy ale gdyby znowu go puścili, to bym się nie obraziła ;)
Oglądałabym, na pewno.
Pamiętam, że to było albo na początku  6 klasy ale 1 gim., jeszcze wakacje, jeden z ostatnich dni,  że chodziłam załamana, bo dowiedziałam się , że będzie to puszczane przez rok szkolny ale o 13:00 a ja przez cały tydzień kończyłam o 13:30, a w domu jestem dopiero o 14 ;D Chyba nawet się rozpłakałam..  ;D He he, to jest powód..

Ok, krótki opis, nie mój bo już jestem totalnie wyczerpana, a jeszcze został mi jeden serial. Króciutki, bo pewnie już nikomu nie chce sie czytać


Sabrina Spellman to śliczna, mądra i całkiem zwyczajna nastolatka. Mieszka z dwiema ciotkami, Hildą i Zeldą. Kiedy Sabrina kończy 16 lat, ciotki wyjawiają jej wielką tajemnicę, dziewczyna jest...czarownicą...




 Ocena: 9,5/10 + ♥















7. Legend of the Seeker (Miecz prawdy)

Adaptacja znanej już milionom czytelników serii Terry'ego Goodkinda. Po tajemniczej śmierci ojca życie Richarda Cyphera zmienia się nie do poznania. W jego życiu pojawia się tajemnicza Kahlan Amnell i okazuje się że to dopiero początek, światu Richarda zagraża upadek, a on będzie musiał go ratować.

Niestety, nie oglądałam tego od początku, bo nie wiedziałam, że leci. Leciało kiedyś na TVP 1. Ale zawsze coś. I tak mi się podobał ;). Pamiętam że leciał chyba o 23:00 ;) Wtedy to było dla mnie mega późno w nocy. ;D

 A po za tym lubię tego głównego bohatera. Znaczy aktora. Craig Horner. Był w dwóch z poprzednich seriali które opisywałam. "H2O" jako Ash oraz w "Na                                   wysokiej fali" jako Garry Miller. Fajne dostaje role ;)


                                                             Ocena: 9/10 + ♥


Wierzcie mi, chciałabym napisać więcej ale i tak piszę to już ponad 5 godzin więc jestem padnięta..
Statystyki, nie będą co każdą notkę, tylko nie wiem co tydzień, albo co ileś tam notek. Zobaczymy. Bo mi się nie chce już teraz wstawiać tym bardziej, że mi się net tnie. I jeszcze kręgosłup mnie boli.. ;/



 Ok, kończę, mam nadzieję, że się podobało i że te godziny nie poszły na marne. Napiszcie, czy oglądaliście te seriale, czy nadal jakieś oglądacie.. Czy może chcecie.. :)

Pa!

3 komentarze:

  1. Też lubię niektóre z tych seriali, czyli:
    Buffy. Postrach wampirów.
    Terra nova.
    H2o. Wystarczy kropla.
    Sabrina, nastoletnia czarownica.
    Miecz prawdy.
    Chciałabym oglądać Tajemny krąg, ale na razie nie mam czasu. Może w wakacje zacznę go oglądać.
    Nie znam strony gdzie można znaleźć serial H2o. Wystarczy kropla z napisami polskimi, ale kiedy coś znajdę, wtedy dam ci znać. Chociaż spróbuj na iitv.info lub ekino.tv może tam będą.
    Fajnego masz bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci wielkie :) Na pewno tam zajrzę. Ty również masz fajnego bloga (świat książek). I nie mówię tak bo inaczej nie wypada tylko na prawdę mi się podoba. Na resztę twoich blogów też wchodziłam, ale widzę, że to opowiadania, a ja niestety na razie nie mam czasu na tyle czytania ;(

      Usuń
  2. Terra Nova - bardzo fajny serial. Szkoda tylko, że jedynie jednosezonowy.

    OdpowiedzUsuń