niedziela, 6 maja 2012

2. Ulubione filmy

W tej notce przedstawię wam listę moich ulubionych filmów i może seriali, jak będzie się misiom chciało ;D
OK, to bez zbędnego stukania w klawiaturę, zacznę już..
Kolejność, praktycznie nie ma znaczenia.. No, może troszkę.. :)

1. Wredne Dziewczyny 2

Film oglądałam dopiero parę dni temu i na prawdę, bardzo mi się podobał. Pierwsza część "Wrednych dziewczyn" nie szczególnie przypadła mi do gustu. Może to sprawa obsady? Pewnie tak. Nie będę pisać o pierwszej części, bo to nie ma sensu. Każdy może sobie sprawdzić. W drugiej części, o której mowa, wystąpiły dwie aktorki, które lubię, w tym jedna z moich ulubionych. :)
Pierwsza Jennifer Stone zagrała Abby, bogatą przyjaciółkę głównej bohaterki.
Druga Claire Holt należy do moich ulubionych aktorek i zagrała -moim zdaniem -chyba najlepszą (co za ironia bo to negatywna) postać w filmie -Chastity. ;D Gdyby nie ta dziewczyna, film praktycznie nie był by śmieszny. Hmm.. mogę szczerze powiedzieć, że śmiałam się w momentach, w których występuje właśnie ona. Tak naprawdę, to filmu nawet pewnie bym nie poznała gdyby nie ta aktorka.
Ok, ogólnie wyszła z tego dobra komedia i miło mi się ja oglądało.
Ocena: 9,5/10 + ♥










 2. Zabójstwo Caroline Byrne

Niesamowity dramat z bardzo dobrą odsadą. W tym również jedna z moich ulubionych aktorek. (Tak się składa, że chyba w każdym moim ulubionym filmie jest jakaś moja ulubiona aktorka. 1 z 4) ;D
 A jakie to aktorki? Sami się dowiecie.. ;P
Ok, przejdźmy do filmu.
Jest to dramat na faktach. Świetnie przedstawiona historia 24 letniej australijskiej modelki Caroline Byrne (Cariba Heine - to ta ulubiona aktorka), która znaleziono martwą u podnóża klifu. Policja podejrzewa, że dziewczyna popełniła samobójstwo. Nie wierzy w to ojciec modelki (Garry McDonald), podejrzewając, że Carolina została zamordowana przez swojego chłopaka, Gordona Wood'a (David Lyons). (Jakoś mnie denerwuje ten aktor) ;D Ojciec zrobi wszystko, by poznać prawdę o śmierci córki. W końcu mu się to udaje. Ktoś zabił modelkę czy rzeczywiście popełniła samobójstwo? Obejrzyjcie, a się przekonacie ;P
Ocena: 10/10 + ♥


3. Tomorrow, when the war began

Oparty na bestsellerowej powieści Johna Marsdena film opowiada o ośmiu australijskich nastolatkach, którzy wybierają się na kilkudniowy kemping. W trakcie wycieczki bliżej nieokreślony azjatycki kraj dokonuje inwazji na Australię. Po powrocie do rodzinnego miasta młodzi ludzie muszą stawić czoło nowej sytuacji i walczyć o swoje życie.

Ok, wiem opis skopiowany ale jest już późno i chce mi się spać, bo pisze tą notkę już ponad godzinę..

Dobra, to teraz coś ode mnie. Film oglądałam w słabej jakości i z fatalnym lektorem. Niestety.. W najbliższym czasie na pewno postaram się obejrzeć go w ładnej jakości i z oficjalnym, PRAWDZIWYM lektorem.
Były w filmie wątki, które mnie nieźle rozbawiły, ale były chyba ze 2 ciut nudne. Myślę, że to przez 'lektora amatora', który nie potrafi NIC dobrze przetłumaczyć. Może wiecie o kogo chodzi. Można go usłyszeć w tych durnych 'reklamach' na youtubie. Np. te z podróbką 'Biedronki', które miałam nieprzyjemność obejrzeć. ok, rozpisałam się na nie ten temat co trzeba. Chciałam jeszcze dodać, że ten film jest oparty na pierwszej części powieści, co pisze już na początku. Ogólnie jest 7 części książki (na chwilę obecna posiadam tylko pierwszą część). Są również 3 części "Pamiętników Ellie" tzn. głównej bohaterki. A skoro o tym mowa.. tu również występuje moja ulubiona aktorka, o której wspominałam w pierwszej notce. Phoebe Tonkin zagrała tu Fionę 'Fi' Maxwell, wg. mnie najbarwniejszą, najzabawniejszą postać razem z Homerem Yannos'em, który do tego został jej filmowym chłopakiem.
Ocena: 10/10 + ♥


4. Lemoniada Gada


Wybaczcie mi, ale tu również opis będzie skopiowany.. ;(
Ale z małymi poprawkami i to się liczy. ;D

„Lemoniada gada" opowiada historię pięciu licealistów, którzy poznają się podczas odbywania kary w szkolnej kozie. Wspólna niedola i rodząca się przyjaźń doprowadzają do podjęcia decyzji o założeniu zespołu muzycznego wykorzystującego niekonwencjonalne instrumenty. Początkowo wydaje się, że wokalistka Olivia, gitarzystka Stella, klawiszowiec Wen, basistka Mohini i perkusista Charlie nie mają nic wspólnego. Dzięki muzyce poznają się bliżej i odkrywają, że każde z nich musi się mierzyć z problemami w domu oraz w szkole. Zainspirowani starą maszyną do lemoniady tworzą muzykę, która staje się rewolucyjna. Przy okazji uczą się mówić własnym głosem oraz przekonują się, że warto być sobą i dążyć do spełnienia własnych marzeń

Tu również występuje moja ulubiona aktorka (spokojnie już ostatnia) Hayley Kiyoko. nie trudno się domyślić kogo zagrał. No dobra i tak wam powiem. ;D Stellę. Śliczne imię :). I według mnie (jak i mojej przyjaciółki i pewnie wielu innych osób) dostała najlepszą rolę. Tego się nie da przedstawić. To trzeba obejrzeć. A piosenki są śliczne, boskie, świetne.. Tyle na ten temat.
Ocena: 9,5/10 + ♥




Ok, to doszliśmy do końca moich ulubionych filmów. No dobra.. przyznam się.. mam tez 2 ulubione bajki ;)
'Król Lew' i 'Król Lew 2'. Trzecia część to już nie to samo..
Tego to chyba nie trzeba przedstawiać, bo kto nie zna Króla Lwa..? Mówcie co chcecie ale ja naprawdę lubię te bajki..




















A wy? Oglądaliście jakiś z tych filmów? A może was zachęciłam do jakiegoś? Piszcie ;)

Dobra, będzie tego. Kończę i idę spać. A jeszcze coś. Dziękuję za te wszystkie odwiedziny i komentarze. Dziękuję obserwatorom. Szczerze.. to nawet nie myślałam, że pierwszego dnia będzie tyle odwiedzin.Oby tak dalej..

A, no i misom sie nie chce pisać o ulubionych serialach. Może w następnej notce.. Kto wie? ;)

Pod każdą nową notką postaram się wklejać statystyki.. To dzisiejsze..

                    Polska                                                                                     43
                    Wielka Brytania                                                                       2











5 komentarzy:

  1. Nie oglądałam tych filmów z wyjątkiem tego ostatniego przy którym bardzo się wzruszam. Myślę, że po tom co napisałaś obejrzę je na pewno. Zapraszam na kolejne notki:
    http://yourserf.blogspot.com/

    http://line-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo...lubie lemoniada Gada;)

    OdpowiedzUsuń