niedziela, 13 maja 2012

7. Pamiętniki wampirów + nowe petycje

Hejka, dzisiaj krótko i konkretnie.



Nareszcie wzięłam się za obejrzenie "Pamiętników wampirów". Na razie stanęłam na 4 odcinku oczywiście 1 serii. Nie mam teraz za bardzo czasu na oglądanie, bo ostatnio dosyć często wracam ze szkoły o 18. Kółko teatralne - niedługo przedstawienie i nie mogę opuszczać prób, więc notki będą rzadziej i pewnie krótsze. Przynajmniej moja siostra wyjeżdża jutro na 3-dniową wycieczkę do Warszawy i będzie spokój. ;)
Ok, wrócę do serialu. Jak na razie to mnie tak mega nie wciągnął, ale i tak będę go oglądać. Zobaczymy jak się rozwinie. Na razie nie będę więcej komentować. Jak obejrzę więcej odcinków to napiszę jeszcze coś więcej..



Ok, druga rzecz.
Znalazłam kolejne 3 petycje w sprawie 2 serii The Secret Circle. Podpisałam już wszystkie. Petycję nr. 2 podałam już wczoraj, ale 3 pozostałe dopiero dzisiaj. Jak zależy wam na 2 serii tego serialu - podpiszcie.
A w tamtej petycji jest już ponad 7.000 głosów. To całkiem dobrze. To dopiero 2 dzień. Jestem pewna, że jutro będzie już te upragnione 10.000 głosów :]
To link to petycji: O tu!

I ostatnia rzecz. Jak pewnie niektórzy zauważyli, w lewym pasku bloga pojawiły się 2 nowe ankiety.
- Czy na blogu mają pojawić się całe filmy?
- Czy zmienić aktualną czcionkę?

Głosujcie, bo to dla Was.

I jeszcze statystyki. (Prawdopodobnie będą co 7 notek).

Polska                                             180

Wielka Brytania                               3
Rosja                                               3
Stany zjednoczone                            2
Niemcy                                            1

5 komentarzy:

  1. MMMMMM.PAMIĘTNIKI ♥
    Ja skończyłam równo 3 sezon.
    Jak obejrzysz koniec 1 i 2 będziesz taka podekscytowawszy że masakra ja tak miałam ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he. Mam taką nadzieję. Tak jak to było w przypadku Tajemnego Kręgu. ;)
      A ja właśnie oglądam Pamiętniki, bo chcę obejrzeć 3 serię, ale nie mogę pominąć 1 i 2 bo nic nie zrozumiem :)
      3 chcę obejrzeć ze względu na Rebekę, graną przez jedną z moich ulubionych aktorek ;)
      Tajemny Krąg zaczęłam oglądać właśnie ze względu na Phoebe Tonkin - moją ulubioną aktorkę ;D

      Usuń
  2. wszyscy polecają ten film i książki ;)
    ciekawy blog
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętniki Wampirów są świetne, zobaczysz jeszcze cię wciągną.

    OdpowiedzUsuń