sobota, 12 maja 2012

6. Czy to już naprawdę koniec?

Oczywiście nie bloga. Nie nie..
Gorzej.. The Secret Circle..
Oto cytat ze strony thesecretcircle.tnb.pl

"Niestety mam smutną wiadomość dla fanów naszego serialu. Ja także jestem załamana ponieważ oba seriale lubiłam.
Stacja The CW anulowała : The Secret Circle i
Ringer. Nie będzie kolejnych sezonów :(
Informacja ta wstrząsnęła nami wszystkimi...
reszta seriali powróci na anteny.

Szansą dla tych seriali jest ewentualny sukces pilotów następnych sezonów, ale decyzja zapadnie na najwyższym szczeblu.
"

Ja jednak ciągle wierzę, że jednak będzie 2 sezon.
I już coś robię w tej sprawie.
1.Podpisałam petycję, mam nadzieję, że coś znaczy. To ona! Na chwilę obecną (22:42) jest  3779/10000 głosów. To nie jest mało, bo jak ją podpisywałam (ok. godz 16) było zaledwie trochę ponad 1000 głosów. Wystarczy tylko się zalogować i oddać głos. To nic trudnego!
2."SPOILER TV umieścił ankietę, jaki serial zasługuje na 2 sezon! TSC prowadzi.
głosować możecie TUTAJ!"

Ja już zagłosowałam

3."Fani serialu zorganizowali akcję #WeWantTheSecretCircleSeason2 ,taki hashtag często pojawia się na twitterze.
Jeśli macie twittera dołączcie do akcji #SaveTheCircle! . Więcej o akcji : tutaj!"

Oczywiście dołączyłam :)

Wszystkie cytaty pochodzą ze strony thesecretcircle.tnb.pl

To wszystko co miałam do napisania... Teraz jest już 3805 głosów.

4 komentarze:

  1. Chociaż nie jestem taką wielką fanką tego serialu to zagłosowałam i podpisałam petycję ; )
    Zapraszam - http://koloryzyciax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey. ostatnio pytałaś mnie po ilu zmyciach schodzi ten kolorowy spray do włosów po 1 umyciu c:

    OdpowiedzUsuń