sobota, 5 maja 2012

1. O co tu w ogóle chodzi..?

Jak to o co? O filmy i seriale. Dokładniej to takie, które oglądałam lub zamierzam obejrzeć. Moje recenzje, uwagi, bla, bla, bla...
No wiadomo..
Ok, to najpierw się przedstawię..
Imienia nie zdradzę, bo go nienawidzę.. nie,  nie jest to Wiesia czy coś, ale i tak go nie lubię.. ;(
Lat.. 14 (jeszcze), urodzona we wrześniu (ale jeszcze latem) ;D 1997r..
Obecnie chodzę do 2 klasy gimnazjum.
Ulubione przedmioty?? Angielski ♥. I to chyba wszystko, inne są mi obojętne, lub po prostu ich nie znoszę..!!
Hobby.. He, he, no jak wiadomo, oglądanie filmów. no.. seriali też. ;D Ale nie typu Moda na sukces czy M jak miłość. Chociaż jest taki jeden tasiemiec, którego chcę obejrzeć. Ale żeby nie było, to tylko ze względu na aktorkę. A nie.. to dwa tasiemce.. ;D

Pierwszy - Days of Our Lives (Dni naszego życia). (Ogólnie 11825
odcinków). Ja chcę obejrzeć tylko od odcinków 10554 do 11561. Czyli 465 odcinków. Ze względu na aktorkę Shelley Hennig :)

Drugi to Home and Away (Zatoka serc). 5508 odcinków. (Stan na 2 maja 2012r.). Zależy mi tylko na 7 (dokładnie na tych: 5171, 5175, 5179, 5180, 5182-5183) odcinkach i muszę się pochwalić, że oglądałam już 3 z nich. Co prawda tylko po angielsku, bez napisów, lektora, więc połowy nie zrozumiałam, ale wydaje się to nawet fajny serial. Chcę go obejrzeć ze względu na aktorkę Phoebe Tonkin, która jest jedną z moich ulubionych aktorek. :]

Serial w Polsce emitowany był do końca 1997 roku na kanale NASZA.
21 lipca 2011 roku kanał Viacom Blink! rozpoczął emisję serialu od odcinka 3871. Niestety, nie mam tego kanału więc nie mogę tego oglądać.


 





A szkoda, bo leci ( czy też leciał ) tam inny świetny serial. Chata pełna Rafterów, na którym również bardzo mi zależy.. :)




No dobra, na pierwszą notkę, to starczy. Mam nadzieję, że blog zyska wielu fanów i stałych gości.
Zapraszam ponownie! Bay..

8 komentarzy:

  1. Świetny, cudny, przecudny po prostu blog! Notka też, pisz dalej ;D a przy okazji, obserwuję go! Proszę, czy mogłabyś zrobić to samo u mnie? będziemy ze sobą na bieżąco :D jeśli wiesz o co chodzi. <3 proszę Cię bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jak widzę Twój też jest śliczny. Również się dodaję do obserwowanych :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie spotkałam się z blogiem o filmach i serialach. Zapowiada się ciekawy. Będę tutaj wpadała. Dodaję do obs. i liczę na rewanż:
    http://yourserf.blogspot.com/

    http://line-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja również będę wpadała na twoje :)

      Usuń
  3. Jesli moge ci coś podpowiedzieć to żebyś zmieniła czcionke bo nie nawidze takiej czytać niektóre litery sa nie czytelne :P Ale po za tym zazutów nie mam obserwuję i licze na to samo :)http://iloveitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, za jakiś czas może i zmienię..
      Ja również twojego obserwuję.

      Usuń
  4. Zapowiada się fajnie...
    Zapraszam do mnie dodasz się do obserwatorów zrobię to samo ;p

    gwiazdy-plotki-i--caly-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nowy rozdział. http://line-of-love.blogspot.com/

    I zapraszam na nowego bloga: http://yourserf.blogspot.com/

    Liczę na komentarze i czekam na kolejną notkę.

    OdpowiedzUsuń