sobota, 12 maja 2012

5. Ostatni odcinek TSC + filmiki na niemca

Tak, stało się. The Secret Circle dobiegł końca. Końca serii oczywiście, a co będzie potem, to okaże się 17 maja na jakiejś tam konferencji telewizji TCW. Chociaż słyszałam już takie wersje, że serial nie zostanie kontynuowany. Ja oczywiście bardzo chciałabym 2 serię. Naprawdę się wciągnęłam, i teraz, po obejrzeniu ostatniego odcinka, mam wrażenie że jeszcze tylko tydzień, może dwa i dowiem się - co dalej. Zakończenie naprawdę dobre. 4 innych Balcoinów (wybaczcie ale nie wiem jak to się odmienia). Czekam, czekam.. oczywiście o wszystkim napiszę, gdy będzie już coś wiadomo.
Ocena odcinka: 9,5/10

A o co chodzi z tymi filmikami na niemca? No.. może nie filmiki tylko teledyski. To nie istotne. Wy i tak nadal nie wiecie o co chodzi ;D
Dobra, dobra, powiem.. :)
Mam na niemca zrobić ilustrację do jakiegoś wiersza, opowiadania, piosenki.. I znalazłam dwie, takie ładne i nie mogę się zdecydować. Chyba zrobię oba i najwyżej pani wybierze. ;)
To te piosenki..
Napiszcie, która waszym zdaniem jest lepsiejsza.. :)

1. Pussycat Tiger



               








2. Anna Blue - So Allein








Jest też wersja angielska (So Alone) oraz francuska (Tellement seule). Przynajmniej brzmi jak po francusku. ;D


Wersja angielska:




Wersja francuska:




Ok, na dzisiaj to wszystko, bo raczej nie mam już o czym pisać. Następna notka, może będzie o filmie "Weronika postanawia umrzeć" bo właśnie zamierzam go obejrzeć. Albo o "Pamiętnikach wampirów". Też dopiero zaczynam.

Pa!

3 komentarze:

  1. kocham to!
    dodałam się do obserwatorów mam nadzieję, że
    zrobisz to samo tutaj na moim blogu
    http://www.my-style-and-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię to!
    Zapraszam do mnie:
    http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    +dodaję i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń