wtorek, 19 czerwca 2012

13. Jestem

Pewnie się zastanawialiście dlaczego nie piszę, co?
Spokojnie, nie odchodzę z bloga, przynajmniej nie tak szybko.
Po prostu nie mam czasu, w ostatnich dniach naprawdę się uczyłam, co u mnie zazwyczaj raczej nie jest takie 100% pewne. No ale musiałam się nauczyć na historię, żeby mieć tą 3 i mam :D A nie powiem, bo akurat tego się dużo uczyłam. To są te wszystkie wojny z 17 wieku, ale was to pewnie nie interesuje ;)
No a od piątku poprzez sobotę, kończąc na niedzieli robiłam prezentację na angielski, żeby mieć 5.. i mam :D
W następnej notce jak mi się uda to wstawię zdjęcia albo filmik z tej prezentacji. Ale pewnie zdjęcia, bo jestem zbyt leniwa na robienie filmików.
No i teraz został mi WOS. Nie wiem jak z nim stoję, bo brakowało mi 1% do 4, ale że pana nie było to nie wiem jak to będzie, bo, nie wiem jak u was, ale u nas już dzisiaj wystawiali oceny długopisem. I tak dobrze że akurat mieliśmy na WOS zrobić recenzję na czerwiec, dałam więc może akurat wskoczyło mi na 4. Trzymajcie kciuki.
Po za tym,taką 'normalną' notkę zrobię pewnie na wakacje. Szykuje się całkiem długa, bo oglądałam sporo filmów. I oczywiście, nie wiem czy już wspominałam wcześniej, ale nie oceniam tych, które oglądałam już wcześniej, przed założeniem bloga. No ale czasem mogę zrobić wyjątek.

Piszcie jakie macie oceny i średnią ;D

Ja się moimi pochwalę w następnej, bo nie jestem pewna w-f'u, religii i wosu'u
Ale średnia ok. 3,3 ;/ No dobra, nie tak źle jak na 2 klasę gimnazjum, podobna najtrudniejszą. Miejmy nadzieję.. :)
Pa!

1 komentarz:

  1. Niezłą masz średnią ^^ Ja jestem w pierwszej i w dwa tygodnie ze średniej 4.2 zrobiłam 4.8 i tak samo miałam problemy z histą ;D

    Zapraszam do mnie ;*
    http://lovee-lovee-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń